sTrawBerrY sHortCake TaLes

Wednesday, November 28, 2007

amBik naFas Jap . . .

semalam sibuk giler. dari 8.00 pagi sampai la ke 11.00 mlm . . . ni gara-gara pameran kat atas tu la. RMC jadi organizer utk event tersebut.

sebenarnya kesibukan ni dah bermula sejak dua tiga minggu yg lepas. tapi semalam adalah ari paling sibuk utk event tu. sbb utama adalah kerana 'judging time'! sbg penyelaras kluster kene la dok mengekor hakim2 ni jln merata dr satu booth ke booth yg lain. bayangkan la kluster yg strawberry jaga tu ade 308 penyertaan.

kaki2 ku sakit semua. ni pasal pakai kasut high heel la. pada hal bukannye tinggi mane pun cume 2 inch je. mungkin sbb kene menapak keliling dewan pameran tu la yg tahan tu. nasib la pameran tu x buat kat dewan banquet yg maha besar tu. kalau tak mau ku tukar kasut tu jadi selipar jepun je ;)

abih je waktu penghakiman, mlmnye sambung kire markah pulak. nasib la ramai yg membantu. kalau tak mesti kene balik sampai 2 3 pagi. blueberry x banyak ragam. sbb ummi dia yg jaga. kire kalau ade keje urgent n kene balik lewat x tak de hal. sbb ummi ade. thanks ummi.

sampai umah dlm kol 11.30 mlm. blueberry dah tido. tapi kene angkat gak bawak balik umah. kang tengah mlm merengek carik ibu dia kang ha payah lak ummi nak menghantar balik. nasib x mengamuk kene kacau tido yg nyenyak.

pagi ni pun still belum bangun lagi. ntah ape la yg dibuatnye sampai penat tak ingat nak bangun lagi. syok la tu puas tido! blueberry belum tengok ibu dia lagi tuk tempoh masa dr 7.30 am (27/11) hingga la ni ha. x pe petang nanti kite jumpe ye . . .

Labels:

baked by sTrAwBeRrY sHorTcAkE at 10:07 AM

3 Comments:

kesiannya...amik nafas sekejap...rileks...

November 28, 2007 at 3:02 PM  

lama tak update kan..finally baru dpt baca story straw..mau kena urut kaki tu bg lega..pg la SPA :D

November 29, 2007 at 1:08 PM  

bz memanjang kak berry yer..biasala kak tmpt br kan..cianyer bluebery xdpr jupe ibunya..xpe nnt kalu jupe claim la blk..

December 6, 2007 at 1:52 PM  

Post a Comment

<< Home